0.00 грн.
Зробити замовленняКупити двигуни в Україні
Промислові сервомотори і двигуни для сучасних швейних машин є основним вузлом, від якого залежить швидкість і надійність всього швейного процесу. Він перетворює в механічну енергію, електроенергію, надаючи обертання валу швейної машини і живлячи її електричні вузли.
Види двигунів
- Сервопривід – це електромагнітний двигун з збудженням від постійних магнітів. Обертання вала швейної машини проводиться за допомогою передавального ременя, а швидкість регулюється завдяки електронного блоку управління, з дуже великою точністю, доходячи до сотих обертів. Блок управління йде в комплектації разом з сервомотором. Велика вихідна потужність при режимі роботи на низьких обертах, що дозволяє шити на малих швидкостях, є основною перевагою даного типу двигунів;
- Фрикційний – це електродвигун змінного струму. Обертання вала швейної машини, на відміну від машин з сервоприводом, здійснюється за допомогою двох послідовних муфт і передавального ременя. З-за того, що двигун працює з постійною швидкістю обертання, а її регулювання можливе тільки зусиллям натискання на педаль, електричний двигун споживає досить значну кількість електричної енергії. А це в умовах енергетичної кризи і тотальної економії є значним недоліком. Так само до недоліків можна віднести високий рівень вібрації і шуму.
Практично всі сервоприводи оснащені корисними опціями:
- Функцією плавного старту - поступовим збільшенням кількості обертів до заданого значення для плавного початку виконання строчки.
- Функцією лімітів установкою значень мінімального та/або максимальної кількості обертів. Наприклад, для роботи з важкими матеріалами або приточування дрібних деталей, ви можете встановити верхній ліміт у 1 000 об/хв. В такому випадку швидкість шиття буде варіюватися від 500, зі старту, до 1 000 обертів, при повному натисканні педалі.
По потужності, двигуни для швейних машин бувають:
- 400 Вт - для більшості прямострочних швейних машин, зигзагів, оверлоків, розпошивальних машин, машин ланцюгового стібка.
- 550 Вт - для більшості машин з подвійним і потрійним транспортом, кушнірської і брусовочних машин.
- 750 Вт - для машин з потрійним транспортом, на рукавній і плоскій платформі, при роботі з надважкими матеріалами і особливо товстою шкірою.
Важлива інформація про електродвигуни
- Електропривод потребує відпочинку. Будь який швейний домашній електричний привід, в тому числі і для краєобметувальних машин, змонтований так, що в процесі роботи отримують нагрівання його складові. Обмотка проводів електроприводу розрахована витримувати не малі температури, але межа існує. І коли потрібно шити або обметувати багато, часто швейний апарат працює без перепочинку велику кількість часу. Це і призводить до перегріву мотора. Всередині вбудований вентилятор: його лопасті засмоктують повітря, але вони маленького розміру, а повітря в корпусі машини досить тепле. У швейних професійних машинах розташований на валу двигуна більш серйозний вентилятор, навіть буває прохолодно в ноги від його подихів. Головне не забувайте: необхідно берегти електричний привід своєї годувальниці, і давати час від часу їй "відпочивати".
- Заміна щіток в двигуні. Електропривод швейних машин підключається до напруги 220V і ремонтом повинен займатися бажано досвідчений електрик. Ви самі можете замінити щітки. Дістатися до них нескладно, потрібно викруткою вивернути заглушки для фіксації. Буває і так, що вони розташовані глибоко в корпусі електродвигуна. У польському двигуні TUR-2, встановлювався у радянських (старого зразка) швейних машинах типу Чайка і Подільська. Взагалі-то, це досить гідний електропривод і щітки заміняти в ньому навряд чи доведеться, швидше за все весь двигун. Як визначити, коли необхідно міняти щітки? Пошийте якийсь час у темряві, якщо електродвигун сильно іскрить і "тріщить", результат - міняти щітки.
- Як вибрати електричний привід? Ремонт мотора найчастіше зводиться до заміни. Коли обмотка двигуна пошкоджена, знайти обрив і тим більше паяти немає сенсу, легше взяти новий привід зробити заміну. Проблема буває в тому, що ланка з'єднання електроприводу не такого розміру, особливо це стосується нинішніх моделей машин для шиття. Чого не можна сказати про "радянські" варіанти швейних машин. Вони всі мають стандартне кріплення, спеціальним болтом під гайковий ключ на дванадцять. Краще при установці швейного електроприводу навідатися в спеціалізований центр, що проводить ремонт і наладку Вашої швейної машини. Це бажано робити ще й тому, що поміняти потрібно не тільки двигун, але з цим провести монтаж електропроводки освітлення.
- Електричний привід на оверлок. Легше замінити привід оверлоку. У нього стандартне кріплення, що дозволяє з легкістю замінити привід. Дістатися до двигуна просто. Найголовніше, переконатися в тому, що параметри нового двигуна відповідають старим і підійде кріплення. Ще можна поміняти і ремінь. Так як "згорів" двигун, то і ремінець можливо сильно зношений. Тільки купити ремінь потрібно такого ж діаметру, як стояв раніше. У оверлоків вони відрізняються від пасиков для швейної машинки. Щоб не вийшло конфузу, потрібно взяти з собою в магазин робочий ремінь. Головне, не забути повідомити продавця, що Вам треба купити привідний комплект для краєобметувального агрегату, а не для швейної машинки, інакше можна отримати електропривід, який крутить оверлок не в той напрямок. Зазвичай він має обертання "від себе".
- Не залишайте швейну машину підключену до мережі. І ще, після побутового ремонту приводу або лапки (педалі) від нього, не залишайте швейний апарат підключеним до мережі на великий час. Від неправильного регулювання реостат може бути у ввімкненому стані. Якщо прибрати ногу з реостата, на електроприводі немає напруги, тут буде повний розрив електричного кола. Але оскільки педаль може бути під напругою, не обертаючи двигун, то можна цього не знати - швейна машинка стоїть на місці, але напруга подається. Це погано, тому візьміть за правило - будь-який побутовий прилад не залишати включеним під напругою без нагляду.